prov prov prov

Har inte hänt mkt idag först matte dubbel lektion :O blev tydligen emmas privat läraren xD sen svenska prov kändes sådär! sen engelska kan det vara roligt?!!! sen fysik om ljuset fattade faktiskt ganska mkt men ofta ögat ser världen upponer men hjärnan vänder på det :O suuuukt!! sen musik o då va jag tydligen elak men de va inte meningen!! 
  hade först låst ute fanny o sen släppte vi in henne o jag gick ut sen när jag gick in igen sa joel l"ås maria fanny är inte här" o ja hörde typ inte att han sa att fanny inte va här utan bara att jag skulle låsa så ja låste o så va hon där xD men det va inte meningen fanny!!!


imorrn blir det engelska prov :O hatar engelska!!! känns som lärarna tänker typ "Nu ska de allt få arbeta för de haft lov" o lägger in typ 1000 prov denna vecka svenska, englska och en spanska uppsats nästan vecka matte prov :O asså kan man inte sprida ut det lite istället!!!

tävling ihelgen känner att jag håller på att bli sjuk men jag får väl klara mig tänker inte missa tävlingen!!


Pussisar your lover no 1 mariiia :)


Kommentera här!!
Namn: karlson på taket :D

a det e fan skit jobbigt me alla prov nu! vi har hat klubb mot arbetslag 5 :D mohahah det e ewe om du inte fattat det :P

2009-02-22 @ 13:47:31

Kommentera gör du här:

vad du heter sötnos?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Skriv vad du vill här:

Trackback
RSS 2.0