sjuk:(

är sjuk:( inte speciellt kul har typ inget att göra sitter bara här och tråkar "/ tittade på lejonkungen 2 igår och aristocats idag xD undra vad jag ska se nu?? ;D men ikväll tror jag att jag är så frisk att jag ska rida lektion men det är så jävla tråkigt nu för det finns nästan inga duktiga kvar bara maja o bella o dom andra är typ nybörjare fattar inte vad dom gör i våran grupp men men ska iallafall sluta tror jag, jag rider ju för jens o där är det inga nybörjare förutom rebecka är inte så duktig men hon hoppar iallafall även om starlight går i 1km/h ;D haha han är inte speciellt pigg iallafall!

xjtgxfjxxxfgggggggggggggg
jag och naomi på vändbände:) saknar den tiden otroligt mycket<33

you know that you loves me darlings

Kommentera här!!

Kommentera gör du här:

vad du heter sötnos?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Skriv vad du vill här:

Trackback
RSS 2.0