Pappar betalar!

Va o shoppade lite idag med pappsen:)

först gick vi på stan köpte kostym till pappa en Hugo Boss fick de bli:) sen åkte vi till A6 och köpte skor till han, och köpte massa saker till mig en lila stickad koft, en svart kjol hög midja, rosa randig tröja/koft kort armad (snyggare än det låter) skjort liknande tröja och tights :) självklart blev det "pappa betalar!" haha fast bara 500kr för det var han skyldig mig sen min insatts i hopptävlingen vi sa igentligen 100kr men han i grundomgången och eftersom det är 2 klasser och jag red omhoppning också och kom precis utanför placering så räknade jag tillslut ut att han var skjyldig mig 500kr ;D jag gillar min matte;) sen gick vi till gant och boomerang fast hittade inget snyggt till pappa.
 
(om någon undrar känner jag mig som en rappare nu fast inte med hängiga kläder? jaja YO!)

Love me hunny

Kommentera här!!

Kommentera gör du här:

vad du heter sötnos?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Skriv vad du vill här:

Trackback
RSS 2.0