:O

Nu var det ett tag sen jag bloggade sist:) men det har inte hänt så mkt att skriva om förutom att jag var o tävlade och VANN :D igen :D det va massa kul:) sen så är typ alla borta i skolan :/ mindre kul! red polly idag asså fy faan va hon sitter fast jag tror faan min högra axel gick ut led när jag skulle försöka ställa henne till höger :O sjuk! I know! mycket mer har inte hänt. På lördag blir det tävling:D kommer va sjukt nervös :/

have fun sötnosisar!

You know that you love me darling

Kommentera här!!
Namn: Denise

Vill du vinna en New York inspererad header av mig? Kolla in på min blogg och anmäl dig direkt!

2008-09-13 @ 14:06:58
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera gör du här:

vad du heter sötnos?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Skriv vad du vill här:

Trackback
RSS 2.0