Höst börja nu!

Blir sjukt trött på att inte hösten har börjat än. Jag vet det låter knäppt vem fan vill ha höst?? jo det vill jag! jag älskar hösten, ta på sig sina nya lågklackade skor, sina mysiga höst kläder, stora halsdukar  i mörka men färg starka färger, gå in på ett fik och mysa. det kan inte bli bättre! men det är tydligen bara jag som vill att det ska bli höst för alla går runt i sina sommar kläder fast det är typ svinkallt!
   har bestämt nu att jag ska spara lite pengar så i oktober ska jag ut och storshoppa:D MQ, Gina, Once, HM o alla andra afffärer se upp jag kommer ruinera er ;D haha

you know that you love me darling

Kommentera här!!
Namn: eve

haha du skriver you know that you love me hela tiden xD

2008-09-19 @ 19:38:23

Kommentera gör du här:

vad du heter sötnos?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Skriv vad du vill här:

Trackback
RSS 2.0