Mamma mia fucking shit!

hej alla sötnowsingar!
just nu sitter jag o tråkar i 190 knyck x) har inget att göra men om hm... 20min ska jag byta om o åka till stallet me ewe och bada lite med hästarna i axamo (om det är nån sur mupp som är där)!

dh  Alla som inte har sett mamma mia måste se den, den va typ världs bäst!

på vägen till göteborg så var jag smart och tog me ipoden :D jag vet jag är typ världens smartaste och sen satte jag på den och tittade på ice age 2 till typ halv där den la av!!!! ja den bara slutade fungera!!! det fucking batteriet va tomt!!! jag fick damp och tjurade rästen av vägen dit x) och så passerade vi värsta åskmolnet som va skit agressivt det kanske blev arg för att jag tjurade XD mahaha x) men sen slutade det när vi kom till göteborg:) de va jävligt härligt att vara tillbaka i scandinavim (H)
nu är det bara en kvart kvar:P

pusshejs snyggon ;)

Kommentera här!!

Kommentera gör du här:

vad du heter sötnos?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Skriv vad du vill här:

Trackback
RSS 2.0