Utkast: Blondie här ...

Blondie här igen som känner stolt över att börja skriva på bloggen lite mer nu :D lucia i skolan idag då står längst fram :O men hade iallafall för typ cp barnen o nårra 6or! annars har det nte hänt mkt i jönköping den 18 blir det ingen pysseldag istället ska vi till rosenlundsbadet!!!!! västa stället på jorden dels för det suger o dels för jag är jätte alergisk på klor o deras bassänger är nästan bara klor i!!!! fast jag o ewe ska ha relax :D sola, bada bubbelbad o basta med hårinpackning :D ahhhhh

snart jullov då :D hoppas det blir lite göteborg men vet inte om jag hinner få se??
ses där isåfall alla snygga människor i götet

puss hejs in your fejs ;) som ewe sa (tror jag) (a


Kommentera här!!

Kommentera gör du här:

vad du heter sötnos?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Skriv vad du vill här:

Trackback
RSS 2.0