Hyyyysssch!!

Fest igår hos Becka o träffa massa människor man inte sett på länge:D idag vaknade man ju hos henne o sen bar det av hem igen till stallet o fixa hos gumman:)  som inte går rent så vilar lite nu men blir nog bra snart:)

Men har ju Persy aka. Herr gris att rida på :) imorrn blir det Marika träning med han o så måste jag fråga om jag kan praoa där :) fan heller att jag vill praoa på en pizzerie eller typ husqvana ab!!!!

Och nu ska ni få veta lite hysch hysch (; jag har köpt en till häst!! iiiihhhhh lille rackham the red :) han har gått igenom besiktningen och försakrings saken har sagt ok :D så nu är det bara att betala o så kvar :)



Persan på bilden :)




                                                                                             Älskar er
                                                                                               Maria

Kommentera här!!

Kommentera gör du här:

vad du heter sötnos?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Skriv vad du vill här:

Trackback
RSS 2.0