klippa?

Jag vet att jag har blivit riktigt dålig på att blogga ett tag nu men jag orkar inte och det är massa i skolan och så nu! Men ska försöka hinna göra det lite oftar.
 
Funderar på att klippa mig men vet inte vart eller hur? sen funderar jag också på att ta ett tandsmycke? får se hur det blir.
annars har det inte hänt mycket, naomi är skadad om jag inte har sagt det, och i helgen är det regional dressyr jag skulle varit med på och kvalat till nationell till men så blir det ju inte och det känns som jag inte kommer hinnan kvala till sm någon gång men nu rider jag persy i och för sig men man vill ju kvala med sin egen häst "/ NAOMI MÅSTE BLI FRISK!!



orkar inte skriva mer nu! så pusshej alla snygga människor

Kommentera här!!
Namn: EWe den hete

ladda upp nya bilder för ffs! x) hahah <3

2008-12-02 @ 10:21:46

Kommentera gör du här:

vad du heter sötnos?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Skriv vad du vill här:

Trackback
RSS 2.0