vad maria hittade på idag...

...jo hon har suttit och spelat tv spel som den lilla tönt hon är xD haha har inte haft mycket för mig idag!

bestämde mig för att gå upp lite tidigare idag så det skulle bli lättare när man börjar skolan, så mamma väckte mig vid halv 8 innan hon åkte till jobbet men som det puckot jag är betämde jag mig för att sova lite till så då vaknade jag igen vid 10! o då blev jag sur så jag tvingade mig själv att jogga lite (jag vet jag är hård mot mig själv) ;) sen äta frukost, de blev te o knekebröd me ost (mummmms) sen sitta till kl1 o spela tv spel som den lilla tönt jag är xD sen upp till stallet fixa där o sen tvinga mamma hämta mig:) moahahaha jag är ond x)


imorrn blir det stan med ewe måste köpa kläder morgondagens måste besöka blir gina o once!


pusshej på dej


Kommentera här!!

Kommentera gör du här:

vad du heter sötnos?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Skriv vad du vill här:

Trackback
RSS 2.0