klipp klapp inga pengar???

Klippte mig idag är faktiskt väldigt nöjd :) blev lite halv kort men kortare än förra gången iallafall:) just nu såg jag en jävligt snygg kille gå förbi mitt fönster:D hihi men nu fortstätter vi, jag blev iallfall välidgigt nöjd med klippningen. sen blev det stan med ewe o då köpte jag ett par jeans mkt snygga sen kollade vi hur mycket pengar vi hade kvar för ewe skulle göra det o så passade jag på samtidigt och jag höll på att få hjärtattack 89KR!!!!!!!!!! för i helvete var är mina pengar jag har aldrig varit så fattig!!!!!!!!!!!! tyck synd om mig för jag tror nån har tagit pengar från mig men jag kan ta lite från mamma ;D och sen för att plåga min lite till ringde johan (snyggingen i göteborg) och påminde mig om att jag inte ska bo i jönköping utan ska flytta för att skapa ett nytt liv (asså han sa inte det men påminde mig om det när jag hörde han om ni fattar)
så jag sitter o deppar (som vanligt ;D) med en ben and jerry glass, jonas brothers och en gossipgirl bok:) det är det man lever för:) *suck* längtar tills jag åker till gran canaria:) då ska det spanas killar :D
haha

Puss på er alla

Kommentera här!!
Namn: eweliina

förlåt mia men det låter väligt bitchit när du pratar om att du bara har 86 kr! :O ;) haha

2008-08-27 @ 20:22:42
Namn: eweliina

men klippning blev kanon fin ;)

2008-08-27 @ 20:24:30

Kommentera gör du här:

vad du heter sötnos?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Skriv vad du vill här:

Trackback
RSS 2.0