Hemma igen

Hemma igen då från kusinen:)
haft det bra i göteborg;) träffade en redig snögg kille där då hur kan man annars ha de bra;D fast det funkar ju inte riktigt mellan göteborg o jönköping. men han va massa sexig;D grrrr haha 
som ni förstår så har jag o kussen haft fullt upp men såklart har jag hunnit läsa ut en mega bra bok:D Gossipgirl såklart den är super mega bra älskar den!! Alla ska läsa den!! 
    Men jag har bestämt att jag ska åka till nordstan o handla för hann inte göra det när vi va där eller vi va där men vi hann inte köpa nått? så är det nån som ska med? 
 
Ni vet att ni älskar mig snyggon

Maria


Kommentera här!!
Namn: ewe :D

haha du ba ( ni vet att ni älskar mej) haha mia då ;P ja vill följa med :D:D <33

2008-08-09 @ 21:52:21

Kommentera gör du här:

vad du heter sötnos?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Skriv vad du vill här:

Trackback
RSS 2.0