Dikt återfunnen;)

Tittade på gamla bilder på bdb och så hittade jag en "gamal" dikt som jag skrev:) jävligt bra om jag får säga det själv ;D

If our love will ever end
The love I wanted us to spend
I'll cut my heart into pieces with a knife
Because I love you more than my life
You and me forever until the death takes us apart
I love you so much and it have just start
I wish you were here right now
Then I could show you how...
How much I love and adore you darling!

Värför är kärlek så svårt? jag vet att jag försöker intala mig själv att jag inte gillar dig men jag kan inte lura mig själv!
lkclchyjhjlöklö
Maria Anna Karolina Holmquist ser ut som en fet potatis vid 4års ålder xD haha

You know that you love me darling


Kommentera här!!
Namn: Gustaf

ofta att du någon gång har varit fet ;P

2008-09-01 @ 19:53:01

Kommentera gör du här:

vad du heter sötnos?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Skriv vad du vill här:

Trackback
RSS 2.0