9 dagar kvar till min undergång

Nyu är det bara 9 dagar kvar till min undergång!!! Jag kommer dööö!!! haha nee jag skojja men jag börjar skolan och jag har världens ångers så jag har gjort en lista till varför jag inte vill börja skolan:

1. man måste gå upp tidigt
2. man måste fixa sig i en timme så man måste gå upp ännu tidigare
3. jag kommer få betyg
4. jag orkar inte för jag är trött
5. när man har sovmorgon måste man gå upp tidigt ändå för att fixa iårdning sig och man måste ta bussen ner eller cykla
6. jag orkar inte se när alla lärare babblar på om ingenting
7. jag hatar skolans mat!!!
8. jag hatar när Dag spottar när man pratar och särskilt på mig!! jävla äkel¨
9. man måste ha gympa och jag är död i min kropp och orkar inte jogga 1 meter
10. JAG ÄR TRÖTT!!!!

alla handlar typ om att jag är trött och att allt är äkligt menmen

hoppas ni har lika mycket ångerst som jag;)

puss på er

Kommentera här!!
Namn: eweliina

gumman du är absolut inte ensam o du behöver inte va orolig för du lär ju få bättre betyg än mej! ;) o ja kmr fan inte orka springa en halv meter x) haha jo det gör ja kanske men aja :P vi klarar detta tillsamans ;) <3

2008-08-11 @ 20:27:42

Kommentera gör du här:

vad du heter sötnos?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Skriv vad du vill här:

Trackback
RSS 2.0