!!!

Varför betyder jag inget för dig,
varför förstår du inte,
varför kan du inte prata med mig,
varför lämnade du mig,
varför ignorerar du mig
varför ljuger du för mig
varför håller du inte dina löften
varför litede jag på dig

Jag vet att den personen som det handlar om inte fattar vad hon gör men någon dag kanske hon fattar det men dagaen blir att vänta på för jag har till och med berättat det för henne men hon fattar inte vad hon gör. så ...... börja fatta något o sluta försöka vara någon du inte är jag är trött på dig o alla andra som inte kan vara sig själva och hela tiden ljuger man kommer ingenstans på det!

red naomi o monstret (percy) idag:) naomi va jätte fin och percy var jävligt lam o lyssnade inte när jag smälde till han med spöt!!!! (han brukar sparka mig tillbaka då)
   Imorrn blir det marika träning med båda 2 så får se hur det går :)



Miiiia :)

Kommentera här!!
Namn: Becka

Finns här för dig älskling o du måste komma till stockholm snart<3<3 konne saknar dig ju ;) men inte lika mycket som jag :D älskar dig<3

2008-12-26 @ 20:03:13
Namn: johan

saknar dig när kommer du? ;P <3

2008-12-26 @ 20:04:59
Namn: jojjo

finns här det vet du <3 ses om en vecka :D woho gran canaria here we come :D<3

2008-12-26 @ 20:06:58

Kommentera gör du här:

vad du heter sötnos?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du blogg?:

Skriv vad du vill här:

Trackback
RSS 2.0